XXIII Medio Maratón de Pontevedra

21,097 Km esa distancia que se me ven atragoando dende o 2015 e que nos volvíamos a ver as "caras" para buscar algo que levo intentando xa 3 anos... Tocou disputar o XXIII Medio Maratón de Pontevedra ao cal teríamos que dar dúas voltas ao percorrido marcado.

Os obxectivos serían:
  • Intentar mellorar o tempo que teño nesta distancia que é de 1:20:54 acadados neste mesmo percorrido no 2015.
  • Facer o menor tempo posible para a clasificación por equipos mixtos.
Nada máis cheguei fun recoller o dorsal e como aínda quedaba tempo para o comezo da proba fun dar unha volta por Pontevedra e así ir estirando as pernas un pouco. Chegado o momento cambieime e púxenme a quecer un pouco, só 5 minutos porque era a hora de sacar a foto co equipo e non a quería perder.

Foto: Maribel
Tras a foto, un par de conversacións con algúns compañeiros e para liña de saída xa que quería estar ben colocado para non ter que facer máis esforzo a hora de recuperar postos. Tras a esperar no caixón de saída onde o pouco que quentara xa non se notaba, deuse a saída con un pequeno susto. Practicamente diante miña houbo unha caída na que por sorte o corredor se puido levantar rápido e que non me levasen a min por diante. Foi un momento tenso pero sen maiores consecuencias.

Foto: Organización da proba
Pasado ese momento comecei a correr a un ritmo "tranquilo" onde vou recuperando postos pouco a pouco e intentando manter o ritmo por debaixo de 4:00 min/km. Consigo facelo, aínda que me estaba custando por quentar pouco polo que, eses primeiros km's os tomei en modo quecemento para afrontar o resto da proba. Así os dous primeiros km's saíronme a un ritmo de 3:54 e 3:53 min/km os máis lentos que fixen en toda a carreira. Nestes primeiros km's fun acompañado por José, responsable da sección de atletismo do CD Pinarium que me indicou a quen tiña que seguir para intentar facer marca.

Foto: Organización da proba
A partir do km 2,5 aprox. comecei a incrementar o ritmo para empezar a facer os km's por debaixo de 3:50 min/km xa que era o ritmo obxectivo para mellorar o tempo. Con este ritmo gañei moitos postos e estaba bastante cómodo mirando cada pouco o reloxo para controlar como ía. 
Polo Casco de Pontevedra fun con un grupo que levaba moi bo ritmo (km's dende o 3,3 ata o 6).

Foto: Organización da proba
Saíndo do casco e volvendo a estrada, empecei a marcar o meu ritmo, sentíame moi cómodo pero non sei se o reloxo estaba ben porque me marcaba que ía a un ritmo de 3:20 min/km e tiven que afrouxar un pouco porque senón seguramente a segunda metade da proba ía rebentar. O grupo no que estaba pouco a pouco o fun deixando atrás e só me seguía un corredor. Creo que das poucas veces que alguén me intenta seguir o ritmo e era unha sensación rara, estaba facendo a función de lebre.

Foto: Diego Torrado (PontevedraViva)
A proba seguía cara unha das zonas que menos me gusta, a estrada que vai cara Monteporreiro, xa que son longas rectas e sen animación onde tes que tirar máis de cabeza para non virte abaixo e seguir co ritmo que levabas antes axudado polos ánimos da xente. Tras facer o segundo cambio de sentido no km 8,8, alcánzanme un par de corredores que me poño a seguir para ir ao seu ritmo xa que era máis forte que o meu, xa ían sendo horas de comezar a aumentar o ritmo. Así chegamos ao terceiro punto de control no km 10 o cal paso nun tempo de 38:08 min.
Continuaba nese pequeno grupo que se formou ata o km 13,6 aprox. na entrada de novo ao casco de Pontevedra, onde tras falar do rápido que estabamos indo nos últimos km's, algúns afrouxaron un pouco e outros, nos que me inclúo, seguimos intentado ir ao mesmo ritmo xa que as sensacións seguían sendo moi boas e de seguir así o obxectivo estaba cumprido.

Foto: Organización da proba
Saín do casco outra vez e o reloxo volve a marcar 3:20 min/km, penso que é pola inercia da saída xa que é terreo favorable. Seguía gañando postos, algo que xa non me parecía tan normal porque xa só faltaban entorno a 5 km. Estes últimos km's tiven sensacións contraditorias xa que antes de chegar a estrada que vai a Monteporreiro tiven un baixón leve, a cabeza comezábame a dicir que ata aquí cheguei e as pernas xa as notaba cansas e doloridas, incluso xa me estaba custando seguir a xente que tiña por diante. Todo cambiou no km 18,6 foi como si o corpo fixera un reset e volvera a estar a tope. Comecei a tirar forte, xa ninguén me daba seguido e pouco a pouco os fun deixando atrás. Agora xa non podía afrouxar e seguín tirando con todo o que me quedaba ata gañei algún posto. Xa non miraba o reloxo só estaba concentrado en manter ese ritmo alto para chegar a meta.

Foto: Maribel
Xusto antes de entrar nas pistas de atletismo do Centro Galego de Tecnificación Deportiva onde tiñamos que dar case unha volta, perdo un posto. As pernas xa non podían máis e o compañeiro que me adiante díxome que fora con el, polo que fixen un último esforzo para seguilo e non perder tempo. Cheguei a meta moi contento ao ver o crono e quitándome un gran peso de encima.

Foto: Organización da proba
O resultado final foi:
  • Posto xeral: 36º de 1113.
  • Posto categoría: 14º.
  • Tempo: 1:19:23
  • Ritmo: 3:46 min/km.
Os obxectivos cumpridos. ¡¡Por fin!!, despois de 3 anos intentando mellorar o tempo do Medio Maratón xa está feito e conseguín melloralo en 1:31 minutos polo que acabei a proba moi contento e satisfeito coa carreira que fixen, ademais vendo os paso de control (imaxe de abaixo) creo que fixen unha carreira case perfecta porque sempre fun a menos e gañando postos, menos un que me adiantou ao final pero xa non había máis combustible nas pernas.
En canto a clasificación por equipos non puido ser e acabamos sendo 6º a 24 minutos do podio. 

Foto: ChampionChip Norte
En canto a proba, moi boa organización, catro avituallamentos intermedios, un final moi completo e camiseta técnica da marca Joma. Varios puntos con animación musical. Entrega de dorsais fluída e sen colas (polo menos cando o recollín eu). Duchas e vestiarios preto da meta e saída, baños portátiles ao carón da saída (creo que é a primeira vez que os vexo). 
O único inconveniente que vin foi o tema das duchas ao rematar a proba xa que cando eu cheguei que non fun dos últimos apenas botaba auga, era quente pero case non dabas sacado o xabón do corpo e polo que vin a cousa foi a peor acabándose a auga quente.
O percorrido é rápido con algunha pendente pouco pronunciada que che fai cambiar de ritmo pero que tamén ten a súa baixada para recuperar o perdido. Dous cambios de sentido que hai que facer dúas veces e todo bastante animada menos a zona xa comentada que está un pouco solitaria.

Para o ano intentarei estar de novo nesta proba e seguir pelexando por mellorar o meu tempo aínda que cada vez será máis complicado arañar algún segundo.

🏆 Clasificación xeral homes 🏆
  1. Alejandro Fernández Rivera ... 1:07:00
  2. Manuel Hurtado Sanjurjo ........ 1:08:44
  3. Miguel Penedo Taboada ........... 1:11:01
🏆 Clasificación xeral mulleres 🏆
  1. Paula Mayobre González ....... 1:16:52
  2. María J. Gestido Rodríguez ... 1:21:29
  3. Beatriz Fernández Gil .............. 1:27:01

Tamén che pode gustar:

0 comments