XIX Carreira Popular Santa Uxía de Ribeira

Despois de A Pobra do Caramiñal tocaba a seguinte proba do I Circuíto de Carreiras Arousa Norte, e despraceime ata Riveira para disputar a XIX Carreira Popular Santa Uxía Concello de Riveira sobre unha distancia de 10 km homologados polo que os obxectivos principais serán mellorar a miña mellor marca persoal na distancia que é de 36:55 minutos e intentar quedar o mellor posible para seguir gañando postos de cara a clasificación do circuíto , a pesar que despois de volver a ver ben o regulamento, creo que non hai premio para as categorías, polo que teñoo case imposible. 
Unha vez chegamos a Riveira, podíase ver un gran ambiente e o tempo acompañaba moito a facer unha gran carreira, tras quecer un pouco colocámonos na saída, eu póñome o máis adiante posible xa que se quería mellorar o tempo, tiña que levar un bo ritmo dende o comezo. 


Tras darse a saída, arranco moi ben gañando moitas posicións e case sen perder tempo, comezo a marcar un ritmo rápido que me permite avanzar moito ata chegar a altura de Paula Mayobre, onde decido se intentar aguantarlle o ritmo durante toda a carreira ou seguir tirando, como só levabamos 1,5 km e ía perfecto de pernas, decido seguir tirando, ademais de cara ao circuíto era a mellor opción para seguir recortando postos.


Durante a primeira volta vou tirando moi forte para intentar pasar polo control do km 5 por debaixo de 18:30 que suporía ir en tempo de mellorar a marca. 


Xusto antes de pasar polo control, ao ir rápido xa me comezaba a sobrar todo e vexo a meu pai, polo que me acerco a el e lle tiro aos pes o headband que levaba no brazo porque non me facía falta e continuo para pasar o control.


Ao paso polo control do km 5 marco un tempo de 18:09 minutos que equivale un ritmo de 3:38 min/km e suporía chegar con un tempo de 36:18 minutos.


Sigo tirando ao ver un corredor ao fondo para pillalo e intentar aguantar con el, pero no esforzo para chegar comeza o declive. Unha vez que chego comeza a darme flato, polo que intento aguantar con el, “tomarme un respiro” para recuperar o alento e que se me pasase o flato. Neses intres chega o compañeiro Sergio Requeijo que me axuda a seguir tirando, pouco a pouco voume recuperando e cando penso que estou recuperado de todo en torno ao km 7, decido volver a tirar de novo pero por mala sorte estaba equivocado e no km 8 rebento de todo, comézame de novo o flato e sinto un cansancio nas pernas importantes, xa me aparto a un lado para poder deixar pasar a corredores que viñan por detrás e unha delas era Paula Mayobre e penso que fixen mal en seguir tirando ao comezo, en vez de quedarme alí con ela aguantando o ritmo pero as ganas de mellorar a marca eran maiores. 
O último km fágoo mirando cara atrás para non perder posicións de cara ao circuíto dando o obxectivo de mellorar a marca por imposible, aínda así perdo varias posicións e non son capaz de aguantar o ritmo da xente que me estaba a pasar. Esta última volta fago un tempo de 19:05 minutos que equivale un ritmo de 3:49 min/km, 1:04 minutos máis que a primeira volta. 


O final acadei o posto 31° de 283 e 8° da categoría con un tempo de 37:14 que equivale a un ritmo de 3:43 min/km. Os obxectivos non foron cumpridos xa que me quedei a 19 segundos de poder mellorar a miña marca e despois de ver a clasificación se aguantara con Paula, houbese consigo mellorala pero outra vez será. Na posición para o circuíto ben a pesar de perder unhas posicións ao final e aínda que non saíron as clasificacións, polas miñas contas de estar o 14º na xeral paso a ser 9º e en canto a categoría de ser 5º a 3º. Agradecer a Sergio Requeijo que na segunda volta foi tirando de min e mirando de que non me quedase moi atrás e me viñera abaixo completamente. 
Como anécdota, cando lle tirei o headband a meu pai, el non me veu tirarllo e quedei sen el, supoño que alguén dos que estaba ao lado del o colleu pero bueno, xa ven outro en camiño e xa fago como os "famosos" regalando cousas. 
En canto a carreira moi ben organizada, voluntarios nos cruces indicando o camiño e parando a xente para deixarnos pasar e un avituallamento final moi completo.

Clasificación xeral homes:
  1. Nuno Costa ............................ 31:19
  2. Hassan Lekhili ....................... 32:13
  3. Akka Essaadaoui ................... 32:40
Clasificación xeral mulleres:
  1. Paula Mayobre ...................... 36:42
  2. Rocio Alvite .......................... 38:50
  3. Lara Buig .............................. 42:33
PD: Fotos cortesía de Conoce Riveira, Sport Riveira e Lisandro Vilar Fotografía. Grazas!!

Tamén che pode gustar:

0 comments